dijous, 14 de maig del 2009

PASSEJANT PELS BLOCS










La virtut de tots els blocs és que tenen identitat, tots mostren la personalitat i capacitat de l’autora que hi ha al darrera. És per això que és difícil comentar-ne un. A més jo m’he incorporat molt tard a la classe i no ho he arribat a llegir-ho tot. No obstant, vull deixar constància de l’impacte que em va causar el vídeo de la Maria, amb el poema de Mossèn Cinto, quan em vaig incorporar el mes de març,


Des d’aleshores he anat seguint els seus escrits perquè m’ha captivat aquesta facilitat que té d’entrar en el món oníric i psíquic dels seus personatges.

Aquestes classes tenen un caliu molt acollidor, potser perquè tots ens hi despullem una mica i compartim els nostres coneixements.

1 comentari:

  1. Dolors, has faltat a classe, però mantens la teva qualitat en els escrits. Sempre deixes traspuar la teva personalitat.

    ResponElimina